3

Cele mai UTILE 3 sfaturi de urmat în timpul sarcinii

 

Sarcina va aduce, fără îndoială, mari schimbări stilului tău de viață. Dacă în primul trimestru vei nutri speranța că totul poate rămâne la fel ca înainte de a rămâne însărcinată, din a 4-a lună vei constata că modificările devin semnificative și de neignorat și vei încerca să te adaptezi, pentru a întâmpina cum se cuvine venirea pe lume a bebelușului tău.

Aceste schimbări privesc toate aspectele vieții tale, de la cele mai simple activități pe care erai obișnuită să le faci, până la consumul necontrolat de energie la birou. Vei fi surprinsă de schimbările pe care le impune fiecare, însă nu trebuie să le percepi ca pe aspecte negative, ci ca pe ceva constructiv. Ceea ce trebuie să reții este faptul că nu vei fi singura afectată de această nouă situație și împreună cu partenerul tău de viață, va trebui să luați o serie de decizii care să protejeze toți membrii familiei și să contribuie la fericirea tuturor.

Iată care sunt cele mai utile 3 sfaturi de urmat în timpul sarcinii:

1. O primă schimbare care va afecta viața ta de cuplu privește activitatea sexuală. Probabil te-ai întrebat în repetate rânduri ce se întâmplă viața intimă a femeilor însărcinate și a partenerilor acestora pe parcursul celor 9 luni. Doctorul care supraveghează sarcina este cel mai în măsură să îți ofere sfaturi privind acesta spect, însă te poți informa și cu ajutorul site-urilor de specialitate. De exemplu, intră și afla mai multe despre sexul in sarcina pe site-ul BabyStem. Dacă decizi, alături de medic și de partenerul tău, că tu și copilul sunteți în siguranță, atunci caută pozițiile de sex confortabile și potrivite trimestrului în care te afli și bucură-te de câteva clipe de plăcere.

2. Nu este o noutate faptul că alimentația ta pe timpul sarcinii suferă modificări. Hormonii sunt, în general, principalii responsabili ai poftelor pe care le are o femeie însărcinată, iar psihologii pun acest lucru pe seama unei regiuni izolate a creierului. Oricare ar fi motivul, pe parcursul celor 9 luni, trebuie să fii pregătită să te hrănești și să te hidtratezi corespunzător. Drept urmare, nu poți ignora nici calitatea lichidelor pe care le bei. Achiziționează-ți testere de apă, filtre și dozatoare speciale dând click aici, pentru a beneficia de cele mai sănătoase opțiuni. Le poți folosi, ulterior, pentru prepararea mâncării tale sau a celui mic.

3. Multe dintre mămicile în devenire se feresc să facă sport în timpul sarcinii, de teama că mișcările bruște îl vor afecta pe copil. Fie că ți-a plăcut înainte de a rămâne însărcinată să faci mișcare sau ai fost mai degrabă o persoană sedentară, trebuie să știi că activitatea fizică este recomandată atât spre binele tău, cât și al copilului. Încearcă, pentru început, să faci yoga sau sa folosești o bicicletă medicinală. Dacă știi să înoți, poți merge de câteva ori pe săptămână la bazin ori poți opta pentru cursuri de dans. Important este să fii activă pe tot parcursul sarcinii, astfel încât să reduci stresul, să te odihnești mai bine și să ai îți menții corpul sănătos. Propune-i partenerului tău să faceți o parte din aceste activități împreună.

Odată cu primele luni de sarcină vei constata că ai o dublă responsabilitate în ceea ce privește deciziile pe care le iei. Dacă faci alegerile potrivite cu ajutorul sfaturilor date de medicul tău, vei avea parte de cea mai sigură și liniștită sarcină.

lucruri privite de jos in sus

3 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

* Checkbox GDPR is required

*

Sunt de acord.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.