Recenzie: Pisicile Razboinice – Furtuna, de Erin Hunter

Iata ca am terminat si volumul patru din Pisicile Razboinice – Furtuna, de Erin Hunter . Dupa cum stiti am fost captivata de la primul volum de aceasta serie si am citit intr-o saptamana primele trei volume. Le-am primit si pe urmatoarele doua, dar fiind in preajma sarbatorilor de iarna nu am avut timp pentru lectura si abia acum am reusit sa termin volumul patru. Va pot spune ca mi-a placut la fel de mult si abia astept sa citesc continuarea.

15876369_1415459918520839_1257395952721854464_n1

Aventura fostului pisoi de casa, Roscovanul devenit Inima de Foc continua in sanul Clanului Tunetului. Fostul pisoi de casa a trecut cu brio de ucenicie si a ajuns razboinic, dovedindu-si curajul, istetimea si loialitatea fata de noua familie a ajuns la pozitia de secund in clan.

Odata cu tradarea secundului Gheara de Tigru, liderul Stea Albastra si-a pierdut increderea in toti razboinici, mai putin in Inima de Foc. Toate problemele clanului au fost lasate pe umerii lui Inima de Foc deoarece Stea Albastra statea tot timpul izolata in vizuina ei. Inima de Foc  nu-si pierde curajul, desi nu poate sta linistita stiind ca Gheara de Tigru este liber si poate ataca oricand.

Inima de Foc impreuna cu Stea Albastra calatoresc spre Pietrele Lunii, dar pentru ca drumul trece pe teritoriul Clanului Vantului, acestia au fost surprinsi de o patrula. Desi, aveau libera trecere catre Pietrele Lunii patrula nu a fost de acord si au fost nevoiti sa se intoarca in tabara lor. O boala nemiloasa face ravagii in Clanul Umbrelor, doi razboinici cerand ajutorul celor din Clanul Tunetului, insa sunt refuzati. Laba Fumurie nesocoteste ordinul liderului si ii ingrijeste pe furis pe cei doi razboinici bolnavi.

Responsabilitatile au crescut odata cu numirea in functie, iar Inima de Foc este nelinistit si pentru nepotul lui, Laba de Nor care pare sa nu respecte codul razboinicilor mergand in Tinutul Doua Picioare pentru a primi hrana. Intr-una din aceste vizite Laba de Nor este prins de Doua Picioare si rapit. Suparat, dar totusi cu speranta ca nepotul lui este fericit cu Doua Picioare, Inima de Foc isi reia treburile in tabara.

Nu intarzie sa apara nici atacul lui Gheara de Tigru aliat cu pisicile vagaboante. Oare vor face fata atacului cei din clan?  Venirea verii aduce noi provocari pentru pisicile din Clanul Tunetului, iar canicula va aduce un incediu ce va distruge complet tabara Clanului Tunetului.

Ce se va intampla cu Laba de Nor, va reveni in clan sau va ramane la Doua Picioare? Va supravietui Stea Albastra incendiului tinand cont ca este la ultima viata? Cine va scapa din acest incediu si cum vor decurge lucrurile in padure pentru toate cele 4 clanuri  ramane sa aflati din carte. Merita sa o cititi. Erin Hunter ne-a pregatit pentru acest volum un final neasteptat.

„După ce citești Pisicile războinice, nu mai ai încredere nici măcar în Motanul Încălțat.“  – Kirkus Reviews

29 thoughts on “Recenzie: Pisicile Razboinice – Furtuna, de Erin Hunter

1. Cate putin din toate :))) Ziua cand dorm copiii citesc si sunt pe facebook, noaptea cand dorm copiii activitate pe blog :)))

1. da, chiar asa este Oana. Cu o cana de ciocolata calda, in varful patului citesc de zor :)))

1. Îmi plac pisicuței , sigur mi-ar placea și această carte. Însă nu cred că am timp pentru atat de multe volume…:(

1. Din cate am vazut la noi sunt abia primele 6 volume aparute, urmeaza cel de-al 7 lea, dar in total sunt 26 😀

2. Par foarte interesante aceste carti. Am tot vazut recenzii in ultimul timp si am devenit foarte interesata de aceasta serie. In plus, pot fi citite si de copiii mai mari.

1. 🙂 In mod normal cica este pentru copii nu pentru adulti :))) Dar cum eu sunt un copil mai mare, le devorez nu alta :))

1. Sa stii ca prefer cartile, imi place mai mult sa ,,traiesc,, eu si sa-mi imaginez totul decat sa vad la televizor. Tin minte odata citisem o carte care mi-a placut enorm, iar cand am vazut filmul am fost foarte dezamagita. Daca as fi vazut filmul intai, nu as mai fi citit cartea cu siguranta.

3. Ma bucur sa aflu cand citesti si cand scrii pe blog. Cartea asta am vazut ca ti-a placut tare mult si toate aceste volume au fost o adevarata placere pentru tine

4. O carte cu animalute mi se pare senzationala, asa ca va trebui sa o citesc si eu 🙂 Sincer, nu stiu cum reusiti sa cititi atat de repede, eu am fost mereu genul care citea mai incet (probabil pentru ca nu ma pot opri din a citi cu intonatie si pe roluri chiar daca nu citesc cu voce tare). Daca aveti niste trucuri cum sa invat sa citesc mai repede le primesc cu drag 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

* Checkbox GDPR is required