NIVEA lansează caravana #LikeYourself, un proiect educațional ambițios, dedicat adolescentelor.

Începând din octombrie 2016, caravana NIVEA #LikeYourself va vizita liceele din țară pentru a le vorbi elevelor despre importanța îngrijirii pielii.
În era rețelelor de socializare, părerea celorlalți face parte din stilul nostru. Noua
măsură a popularității și a încrederii în noi au devenit like-urile de pe Facebook sau
Instagram, fenomen accentuat în rândul adolescentelor. În acest context, NIVEA
România anunță lansarea campaniei #LikeYourself, un proiect educațional ambițios care își propune să transmită, fetelor, că îngrijirea este primul pas pentru a avea încredere în ele și pentru a se simți bine în pielea lor.
logo-likeyourself
Ideea campaniei #LikeYourself a pornit de la un studiu recent*, conform căruia doar 10%
dintre românce consideră că este important să aibă grijă de pielea lor, România
situându-se pe ultimul loc în regiune la acest capitol. Rezultatele cercetării mai arată că, în
anul 2015, doar una din trei gospodării din țara noastră a achiziționat cel puțin o dată pe parcursul unui an o cremă de față sau de corp.
Pentru că obiceiurile de îngrijire se formează în adolescență, campania #LikeYourself se
adresează tinerelor, cu provocarea de a-și da primul  Like ele însele și de a deveni o sursă de
inspirație pentru cei din jur.
„Adolescența este perioada în care ne conturăm atitudinile și ne formăm multe dintre obiceiurile cu privire la rutina noastră de îngrijire. De aceea, e foarte important să primești
informația potrivită la momentul potrivit. Prin campania #Likeyourself ne propunem să fim alături de consumatoarele noastre de mâine și să le transmitem că îngrijirea este primul pas spre a se simți bine în pielea lor , a declarat Carmen Pavel, Marketing Manager, Beiersdorf România.
Caravana NIVEA #LikeYourself începe turul național pe 25 octombrie.
În fiecare liceu, va avea loc o sesiune de o oră în care echipa NIVEA va discuta cu
adolescentele despre importanța îngrijirii pielii.
Pentru ca sesiunea să fie interactivă și interesantă, NIVEA a lansat și aplicația de mobil
#LikeYourself, prin care elevele au acces la informații despre rutina de îngrijire și produsele care li se potrivesc, sfaturi și recomandări de îngrijire,  make-up, quizuri și concursuri.
Pentru a afla mai multe detalii despre campania #LikeYourself, urmăriți siteul NIVEA și
pagina de Facebook.
Despre NIVEA:
Cu o istorie de peste 100 de ani, NIVEA reprezintă expresia inovaţiei şi calităţii superioare în sfera produselor destinate îngrijirii pielii, fiind unul dintre cele mai mari şi mai importante branduri globale. Manifestând mereu grijă pentru oameni, NIVEA a ajuns să fie, de-a lungul timpului, mai mult decât o marcă de îngrijire personală, devenind parte din familie.
* Studiul GfK care monitorizează întrebuin area casnică a bunurilor de larg consum 2015. Studiul GfK Panel de țgospodării are la bază informaţii obţinute prin monitorizarea consumului casnic pentru toate categoriile de produse de larg consum, prin intermediul cercetării de tip Panel de Consumatori a GfK România, pe un eşantion de 3.000 de gospodării, reprezentativ la nivel naţional.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

* Checkbox GDPR is required

*

Sunt de acord.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Shares